راهنمای قابلیت چند نموداری چارتیکس (Multi Chart)

راهنمای قابلیت چند نموداری چارتیکس (Multi Chart)

راهنمای قابلیت چند نموداری چارتیکس (Multi Chart)

قابلیت چند نموداری یا اصطلاحا Multi Chart چارتیکس به شما این امکان را میدهد تا بتوانید چند نمودار مختلف را در کنار یکدیگر و به صورت همزمان مشاهده کنید. در واقع برای دیدن همزمان نمودارهایی که با آنها زیاد کار می‌کنید نیازی به جابجایی بین تب‌های مختلف، استفاده از پنجره‌های مجزای مرورگر یا چند نمایشگر نخواهید داشت. نمودارهای چارتیکس در حالت‌های 1، 2، 3 و 4 نموداری با 15 ساختار مختلف ارائه شده‌اند که دست شما را در انتخاب حالت‌های نمایش نمودارها کاملا باز می‌گذارند.
از دیگر مزایای حالت چند نموداری چارتیکس میتوانیم به یکپارچه‌ سازی نوار پایین نمودار اصلی اشاره کنیم. این یکپارچه سازی باعث میشود تا تمامی نمودار فقط از یک نوار استفاده کرده و برای هر نمودار یک نوار اضافی نمایش داده نشود. همین امر منجر به گسترش فضای نمودارها در هر پنجره شده و دید گسترده‌تری را به کاربر خواهد داد.

راهنمای ایندکس‌ها و استفاده از لایه‌های تحلیلی

یکی دیگر از امکانات حالت چند نموداری چارتیکس این است که شما می‌توانید روی یک نماد تحلیل‌های متفاوتی انجام دهید بدون اینکه تحلیل‌های شما پاک شده و یا با سایر تحلیل‌های همان نماد دچار تداخل شوند. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا روی یک نماد تحلیل‌های مختلفی را در تایم فریم‌های متفاوت انجام دهید. تمامی تحلیل‌های شما نیز به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به انجام کار خاصی ذخیره سازی می‌شوند.

راهنمای ذخیره و ویرایش چیدمان‌های چند نموداری

قابلیت بعدی چیدمان‌هاست. چیدمان‌ها به شما این اجازه را میدهند تا نمودارهای مختلف را در کنار یکدیگر قرار داده و آنها را ذخیره کنید. حالا از هر جایی وارد حساب کاربری‌تان شوید به همان چیدمان‌ها دسترسی داشته و با یک کلیک برای شما بارگزاری خواهند شد.

منوی دسترسی سریع (Quick Access)

اما در نهایت منوی دسترسی سریع نمادها (Quick Access) که در نسخه قبلی چارتیکس نیز وجود داشت دوباره در دسترس قرار گرفته است. با استفاده از این منو می‌توانید بدون نیاز به باز کردن دیده‌بان بازار، نمادهای مدنظر خود را انتخاب و مشاهده کنید.

منتظر قابلیت‌های جدید باشید…

دیدگاه‌ها ۲