قابلیت‌های نسخه جدید ابزار تحلیل تکنیکال تریدینگ ویو (TACL)

قابلیت‌های نسخه جدید ابزار تحلیل تکنیکال تریدینگ ویو (TACL)

سعی ما در چارتیکس همیشه این بوده تا بتوانیم بهترین امکانات و قابلیت‌ها را جهت تحلیل هرچه بهتر و ساده‌تر نمودارها در اختیار کاربران گرامی قرار دهیم. از این رو آخرین نسخه ابزار تحلیل تکنیکال تریدینگ ویو را از شرکت سازنده دریافت کرده و بعد از برطرف سازی برخی مشکلات در قالب یک بروزرسانی ارائه کرده‌ایم. 

در ادامه به برخی از قابلیت‌ها و تغییرات نسخه جدید ابزار تحلیل تکنیکال تریدینگ ویو (TACL) اشاره خواهیم کرد. با چارتیکس همراه باشید…

تغییرات کلی بخش تنظیمات نمودار

یکی از مهمترین بخش‌های نمودار بخش تنظیمات آن می‌باشد. این بخش در نسخه جدید به کلی دگرگون شده و ساختار کاملا جدیدی دارد. همچنین منوهای این بخش (و سایر قسمت‌ها) از استایل گرافیکی جدیدی بهره می‌برند که حالت مدرن‌تر و بروزتری نسبت به نسخه قبلی تریدینگ ویو دارد. 

بهینه سازی پنل تنظیمات نمودار برای موبایل/تبلت

یکی از تغییرات فوق العاده این نسخه، بهینه سازی پنل تنظیمات نمودار برای دستگاه‌های موبایل و تبلت می‌باشد. در نسخه قبلی پنل تنظیمات نمودار به هیچوجه حالت بهینه‌ای نداشت و با جابجا شدن بین سربرگ‌های این بخش، قسمت از پنل از صفحه نمایش خارج میشد که بسیار ناامید کننده بود. اما در نسخه جدید تریدینگ ویو شاهد یک پنل بهینه سازی شده هستیم که خودش را با سایز صفحه نمایش شما همسان سازی کرده و دیگر شاهد خارج شدن بخشی از آن از صفحه نمایش نیستیم. 

قابلیت بزرگنمایی روی نقطه مشخصی از نمودار 

این هم یکی دیگر از قابلیت‌های مفید این نسخه است. کافیست برای زوم کردن روی یک نقطه خاص از نمودارتان، کلید کنترل (CTRL) را روی صفحه کلید نگه دارید و پس از قرار دادن نشانگر نمودار در نقطه مدنظر، با استفاده از چرخ وسط ماوس اقدام به بزرگنمایی کنید. 

البته اگر از ماوس استفاده نمی‌کنید باز هم امکان استفاده از این قابلیت وجود دارد. کافیست نشانگر نمودار را روی نقطه مدنظر ببرید، سپس کلید کنترل را نگه دارید و دو انگشت خود را روی تاچ پد لپ تاپ به سمت بالا بکشید. 

 

امکان استفاده از حالت لگاریتمی در ابزار فیبوناچی (Log Fibs)

در نسخه قبلی تریدینگ ویو زمانی که شما روی نمودارهای لگاریتمی از ابزار فیبوناچی استفاده می‌کردید، سطوح این ابزار بر اساس حالت حسابی محاسبه شده و روی نمودار مشخص می‌شدند. اما در نسخه جدید چارتیکس می‌توانید گزینه مربوط به محاسبات لگاریتمی را در تنظیمات ابزار فیبوناچی فعال کنید تا سطوح نیز بر اساس حالت لگاریتمی محاسبه شوند. 

توجه داشته باشید که قبل از فعال کردن گزینه مذکور در بخش تنظیمات ابزار فیبوناچی، بایستی نمودار خود را روی حالت لگاریتمی قرار دهید. در غیر این صورت گزینه مذکور در بخش تنظیمات غیر فعال خواهد بود. 

منتظر قابلیت‌ها و امکانات بیشتر در چارتیکس باشید…

دیدگاه‌ها ۰