بروزرسانی جدید چارتیکس: تمپلیت‌های شخصی

بروزرسانی جدید چارتیکس: تمپلیت‌های شخصی

همانطور که می‌دانید پلتفرم قدرتمند تریدینگ ویو امکانات گسترده‌ای را جهت شخصی سازی نمودارها در اختیار شما قرار می‌دهد. اما یکی از مهمترین این قابلیت‌ها که در وبسایت اصلی تریدینگ ویو وجود دارد اما امکان استفاده از آن برای سایر وبسایت‌ها که از ابزار TACL تریدینگ ویو استفاده می‌کنند فراهم نیست، قابلیت ذخیره تمپلیت‌های نمودار است (البته این مورد را با تمپلیت‌های اندیکاتوری اشتباه نگیرید!).

قابلیت تمپلیت‌های نموداری (Chart Templates) به شما این امکان را می‌دهد تا تنظیمات گرافیکی نمودارتان را ذخیره کرده و روی هر نمودار دیگری به راحتی اعمال کنید. این قابلیت که به صورت اختصاصی توسط چارتیکس پیاده سازی شده است به شما امکان ذخیره سازی ۵ تمپلیت مختلف از تنظیمات گرافیکی نمودار را می‌دهد. 

 

در واقع شما یک بار تنظیماتی مانند رنگ کندل‌ها، پس زمینه نمودار، گریدها، متن و خطوط نوار قیمت و زمان را مطابق حالت دلخواه خود انجام داده و آن را ذخیره می‌کنید. اکنون به راحتی برای هر نموداری می‌توانید تمپلیت مدنظرتان را اعمال کنید.

در ویدئوی زیر روش ساخت و اعمال تمپلیت‌ها را نشان داده‌ایم. 

البته اگر می‌خواهید نمودار را به حالت اولیه و تم‌های پیشفرض چارتیکس بازگردانی کنید، کافیست از طریق منوی کاربری در گوشه بالا سمت چپ اقدام نمایید. 

منتظر قابلیت‌ها و نمودارهای بیشتر در چارتیکس باشید…

دیدگاه‌ها ۰