گزارش عملکرد یک ساله چارتیکس (1401)

گزارش عملکرد یک ساله چارتیکس (1401)

گزارش عملکرد یک ساله چارتیکس در سال 1401

در سالی که گذشت چارتیکس توانست با تلاش خستگی ناپذیر و البته مهمتر از آن همراهی شما کاربران گرامی رشد چشمگیری از زوایای مختلف داشته باشد. در این سال توانستیم خدمات و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده و تعداد بسیار زیادی از فعالان بازار را با خود همراه کنیم. 

در سالی که گذشت تعداد همراهان جدید ما با رشدی 173 درصدی همراه شد که نشانی از مثبت بودن نتیجه تلاش‌های ما در مجموعه چارتیکس و البته اعتماد شما عزیزان است. 

یک نکته جالب دیگر این است در سال گذشته تعداد ارسال هشدارهای قیمتی چارتیکس برای کاربران نیز رشد خیره کنند‌ه‌ای داشته است. در این مدت بیش از 1,280,000 هشدار قیمتی را به دست کاربران خود رسانیده‌ایم که در این بین بیش از 730,000 هشدار به صورت ارسال پیامک بوده‌ است.

افزایش همراهان جدید
0 %
تعداد هشدار قیمت
0 +
پیامک
0 +

اما در سال 1401 قابلیت‌های زیادی نیز به چارتیکس اضافه شدند که در ادامه نگاهی کوتاه به آنها خواهیم داشت. با ما همراه باشید…

اسکرینر (Screener)

ابزاری بسیار کاربردی که به شما در رصد وضعیت بازار از زوایای مختلف و فیلتر کردن اطلاعات برای دستیابی سریع‌تر به نمادهایی با پتانسیل بالا کمک شایانی خواهد کرد. با کمک این ابزار اطلاعات هر بازار به صورت دسته بندی شده بر اساس معیارهای مختلف قابلیت تفکیک را خواهند داشت.

بار ریپلی (Bar Replay)

قابلیت بازپخش نمودار نیز یکی دیگر از امکاناتی است که به شما اجازه می‌دهد تا برای تست و تمرین روی استراتژی معاملاتی خود از آن استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید نمودار را به عقب برده و سپس یک به بک کندل‌ها را جلو ببرید و بدون داشتن هرگونه پیش داوری نسبت به حرکات بازار، استراتژی خود را تست کنید.

اندیکاتورهای سفارشی (Custom Indicators)

گاها اندیکاتورهای بسیار کاربردی وجود دارند که به صورت پیشفرض در ابزار TACL تریدینگ ویو ارائه نشده‌اند. اما در چارتیکس شما می‌توانید به اندیکاتورهای اختصاصی نیز دسترسی پیدا کنید و تحلیل‌های خود را به راحتی با استفاده از آنها انجام دهید. بعضی از این اندیکاتورها جزو موارد محبوب در وبسایت تریدینگ ویو بوده‌اند و برخی دیگر نیز به سفارش کاربران چارتیکس به لیست اندیکاتورها اضافه ‌شده‌اند. بنابراین اگر به دنبال اندیکاتور خاصی هستید، آن را به ما معرفی کنید تا پس از بررسی به چارتیکس اضافه شوند.

فیلترهای هوشمند بورس

اگر فعال بازار بورس ایران باشید، به احتمال زیاد نام فیلترهای بورس را شنیده‌اید. در چارتیکس می‌توانید به این فیلترها دسترسی داشته و نمادهای بازار را به سرعت پایش کنید و سهم‌هایی که پتانسیل رشد بالایی دارند را به سادگی بیابید.

ذخیره تمپلیت ابزارها (Drawing Templates)

قابلیتی که در آخرین روزهای سال 1401 به چارتیکس اضافه شد و می‌تواند در جهت راحتی کار شما برای انجام تحلیل‌ها در چارتیکس بسیار موثر باشد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید برای تمامی ابزارهای تحلیلی در چارتیکس تمپلیت‌های مختلفی ایجاد کرده و به سادگی یک کلیک آنها را روی ابزار مدنظرتان اعمال کنید.

تقویم اقتصادی (Economic Calendar)

در یکی دیگر از بروزرسانی‌های اسفند ماه، تقویم اقتصادی (Economic Calendar) نیز به چارتیکس اضافه شد. در این تقویم شما می‌توانید به مهمترین گزارش‌ها و رویدادهای اقتصادی جهان که از کشورهای مهم دنیا منتشر می‌شوند دسترسی داشته باشید. گزارش‌هایی که گاها می‌توانند باعث بروز نوسانات سنگین در بازار می‌شوند. البته این یک تقویم ساده نیست! شما می‌توانید با ثبت نام در چارتیکس به قابلیت هشدار از طریق سایت، پیامک و ربات تلگرام نیز دسترسی داشته و 5 دقیقه قبل از انتشار گزارش مدنظرتان، از این موضوع با خبر شوید. بنابراین اگر در بازارهایی مثل جفت ارزهای جهانی و ارزهای دیجیتال مشغول به کار هستید، این تقویم می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

تغییر سرورها

امیدوار بودیم هیچگاه نیز به ارائه چنین قابلیتی نباشد و تمام کاربران چارتیکس بدون نیاز به انجام کار خاصی به راحتی از سایت استفاده کنند! اما متاسفانه از اواسط سال جاری و افزایش وحشتناک اختلالات گوناگون در شبکه اینترنت کشور (که احتمالا خودتان نیز آنها را تجربه کرده‌اید) مجبور به ارائه قابلیتی برای تغییر سرورهای سایت برای دسترسی پایدارتر کاربران گرامی شدیم. متاسفانه اختلالات مذکور کماکان ادامه داشته و ما دائما در حال بررسی شرایط و انجام بهبودهای لازم هستیم تا دسترسی به چارتیکس را در بهترین و پایدارترین حالت ممکن نگه داریم. امید به اینکه در سال آینده شرایط بهبود یابد.

در پایان مثل همیشه از همراهی شما عزیزان سپاسگزاری کرده و امیدواریم کمی و کاستی‌های موجود را ببخشید. سال آینده نیز با قدرت و توان هرچه بیشتر در کنار شما خواهیم بود.

 

با آرزوی سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و شادکامی…

وبسایت چارتیکس

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید