پرسش و پاسخ چارتیکس
چارتیکس چیست؟
1. آیا در چارتیکس امکان خرید و فروش وجود دارد؟
2. آیا میتوان قبل از خرید اشتراک به صورت آزمایشی از سامانه استفاده کرد؟
3. در صورتی که بعد از پرداخت، اشتراک حساب فعال نشده بود چکار کنم؟
4. چارتیکس را روی چه دستگاههایی میتوان استفاده کرد؟
5. چگونه میتوانم از چارتیکس استفاده کنم؟
6. در چارتیکس امکان استفاده از کدام تایم فریمها را خواهیم داشت؟
7. چرا استفاده از چارتیکس رایگان نیست؟
8. کلمه عبورم را فراموش کردهام. چکاری باید انجام دهم؟
9. آیا برای یادگیری کار کردن با سامانه چارتیکس روشی وجود دارد؟
راهنمای نمودار چارتیکس ( تریدینگ ویو)
راهنمای تنظیمات نمودار( تریدینگ ویو)
راهنمای نسخه موبایل چارتیکس
8. کلمه عبورم را فراموش کردهام. چکاری باید انجام دهم؟
۱- در صفحه ورود روی لینک “رمز عبور خود را فراموش کردهاید؟” کلیک کنید.
۲- در صفحه باز شده شماره موبایلی که در هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را بنویسید و دکمه “تغییر رمز” را بزنید.
۳- در صفحه جدید کد تاییدی که از طریق پیامک برایتان ارسال شده است را وارد کرده و دو بار کلمه عبور جدید خود را بنویسید و نهایتا دکمه تایید را بزنید.
همچنین در صورتی که موفق به تغییر کلمه عبور از این روش نشدید، اپراتورهای بخش پشتیبانی چارتیکس از طریق چت آنلاین آماده کمک به شما خواهند بود.