پرسش و پاسخ چارتیکس
چارتیکس چیست؟
1. آیا در چارتیکس امکان خرید و فروش وجود دارد؟
2. آیا میتوان قبل از خرید اشتراک به صورت آزمایشی از سامانه استفاده کرد؟
3. در صورتی که بعد از پرداخت، اشتراک حساب فعال نشده بود چکار کنم؟
4. چارتیکس را روی چه دستگاههایی میتوان استفاده کرد؟
5. چگونه میتوانم از چارتیکس استفاده کنم؟
6. در چارتیکس امکان استفاده از کدام تایم فریمها را خواهیم داشت؟
7. چرا استفاده از چارتیکس رایگان نیست؟
8. کلمه عبورم را فراموش کردهام. چکاری باید انجام دهم؟
9. آیا برای یادگیری کار کردن با سامانه چارتیکس روشی وجود دارد؟
راهنمای نمودار چارتیکس ( تریدینگ ویو)
راهنمای تنظیمات نمودار( تریدینگ ویو)
راهنمای نسخه موبایل چارتیکس
3. در صورتی که بعد از پرداخت، اشتراک حساب فعال نشده بود چکار کنم؟
در این حالت بایستی با پشتیبانی آنلاین سایت ارتباط برقرار کرده و شماره موبایل و شماره کارتی که بوسیله آن پرداخت را انجام دادهاید ارسال نمایید. همکاران بخش پشتیبانی به سرعت مشکل شما را پیگیری و برطرف خواهند نمود.
توجه داشته باشید که ساعت پاسخگویی بخش پشتیبانی بین 09:00 الی 20:00 میباشد. روزهای پنجشنبه از 09:00 الی 18:00 و روزهای جمعه از 10:00 الی 15:00 پاسخگویی انجام خواهد شد.